Ford Ka

I dag köpte jag äntligen min lilla pendlings bil.

Har tänkt att denna lilla pärla ska få ta mig till och från jobbet nu när vi flyttar ut till Klagstorp. Buss förbindelserna är inte de mest optimala, så i förebyggande syfte köptes bilen.

Bilen kanske inte är den bästa vinter bilen (om den ens klarar vinter underlag) men jag ska göra ett tappert försök i alla fall. Då huset ligger helt öppet blåser gärna snön upp i enorma driver på mellan 2 till 3 meter och förra vintern ska vi inte ens prata om haha, det blev många hemma dagar om jag säger så.  

Men denna bilen dricker enbart 04-05 liter milen, så billigt och bra blir det ju. Där är sol lucka, AC, stolvärme och CD/radio.

Så kontentan på det hela, jag tror att min svarta lilla pärla ska kommer att klara sig hur fint som helst!   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0