Lön på en fredag är alltid uppskattat!

Idag kom lönen in på kontot, lika trevligt som alltid!

Detta innebär att "shopping" står på dagens schema. Ska in om Ikea, Bauhaus, K-rauta, Skopunkten och Engelbreksboden efter jobb och förhoppningsvis hittar jag något kul till både mig, min man och huset. Efter detta får det bli hemfärd till lägenheten där städning, bakning och matlagning står som nästa punkt på schemat.  

Hade behövt träna också, men hittar inte riktigt tiden till det nu när husrenoveringen är i full gång. Blev medlem på Fitness 24 Seven för några veckor sen, dock kan träningstillfällena räknas på en hand. Hade nog känt mer ångest om jag blivit medlem på något av de andra ställena, där medlemspriserna är mer än tre dubbla det jag betalar nu (?), men ändå..

Hade velat finna tiden till att leka med mina två hjärtan Anneli & Karolin i dag också, så får se hur jag kan mixa och trixa ihop kvällen. Min man kommer nämligen hem vid tio ikväll och då måste mina små överraskningar vara klara och självklart lika perfekta som alltid. 

Älskar verkligen att hitta på små överraskningar till min man, han uppskattar det så himla mycket och jag själv tycker det är så himla roligt att fixa ihop saker.

Måste även handla lite till huset, har fått instruktioner av mannen att köpa "down lights" till köket och även plasthinkarna man sätter över spotlighten. Får se om där är nått nyinkommet klinker som kan passa till hallen och om där kanske finns någon snygg takbelysning till vardagsrummet och finrummet.  

En hektisk fredag helt enkelt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0