Written Love Story

Livet har förändrats drastigt under de senaste året som har gått. Jag står nu inför en ny tid i mitt liv och njuter av varje sekund som går. Trots en kämpig tid med drama och intriger har jag funnit min plats och jag kan uppriktigt säga att jag har funnit mig själv. Min lycka går i första hand och situationen som råder gör att fokuset ligger på att skapa en trygg och fin framtid tillsammans med min man. Vi ska skapa en egen liten sagovärld i vårt hus och en trygg framtid för vår framtida familj.

Min tid tas för nuvarande upp av en omfattande hus renovering, vilket är både roligt, lärorikt och krävande. Till hjälp har jag min fantastiska man och tillsammans förverkligar vi våra innersta tankar, idéer och påhitt iform av design och former. Vägen är lång, men för varje dag som går kommer vi närmre ett "unikt design hem", byggt av våra egna händer från minsta spik till den största väggen.

I November flyttar vi in, så dessa två månaderna framöver blir hektiska, det är mycket som ska falla på plats.
Nedanvåningen är på god väg och vi flyttar oss snart upp på ovanvåningen där det ska byggas badrum, walking closet, kontor, barnrum, hall och sovrum.

Ett omfattande blogginlägg om huset kommer inom kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0